שירות הסעות שדות התעופה בפריז שארל-דה-גול אורלי בווה

 מנהגים מקצועיים ומנוסים, יועצי לקוחות, מנהלי הזמנות. אנו מספקים לכם רכבים
 מהמותגים ושנות הייצור האחרונות. הרכבים המופעלים בטוחים מבחינה טכנית,
 מתוחזקים היטב ונבדקים באופן שוטף. כמו כן, כדי להפוך את נסיעות הלקוחות 
 שלנו לבטוחות ונוחות, המכוניות מצוידות במערכות אבטחה מודרניות ומיזוג אוויר.
 המתקנים עומדים בסטנדרטים האירופיים. איכות השירותים שלנו מושגת גם על
 ידי המקצועיות וההכשרה הטובה של נבחרנו בקפידה. נהגים.

לצורך ביקוריך בפריז, אנא בדוק את האתר המקוון שלנו עבור מיטב ארגון קבלתך והסעתך ביציאה מאת או בהגעה אל שדות התעופה של פריז (בווה, אורלי ושארל דה גול) ונקודות שונות של אתרי תיירות בעיר: יורו-דיסני מלונות נופש, אולמי תערוכות כגון וילפינט, ורסאי, פארק אסטריקס, העברות משדות התעופה אל תחנות רכבת בפריז (גאר דה ל’אסט, גאר די נור, גאר מונפרנס, גאר סן לאזאר, גאר דה ליאון וגאר ד’אוסטרליץ) וכן העברות משדות התעופה אל המלון שלך.

תהנה מקבלת פנים אישית ושירות מדלת לדלת מנמל התעופה אל יעדים אחרים בהם תרצה לבקר על בסיס שדות התעופה או במהלך שהותך בפריז. אנחנו גם נותנים הסעות אל רוב הערים התיירותיות כגון אמיין, רואן, ריימס, אורלינס, שארטר, באייה, קאן, לה מונט סנט מישל, שאלון-סור-סון, ואיזורים בצרפת כמו בורגון ונורמנדי

שירותי הסעות משותפות
בחר בסוג ההסעה הפרקטית והחסכונית ביותר, על ידי טנדר משותף ללא עישון, עם תיירים אחרים. הזמן מקום מראש באחד הטנדרים שלנו באמצעות האתר שלנו ותהיה מרוצה לחלוטין: נסיעה נעימה במחירים טובים. בכל הרכבים יש מזגן ומערכות בטיחות חדשניות ביותר כדי להבטיח נוחות ובטיחות בנסיעות לכ 8- אנשים ולמטען שלהם. בהתאם להזמנות שלכם, הנוסעים מוסעים על פי יעדיהם באופן שוויוני.

הסעות פרטיות
עבור לקוחות המעוניינים בהסעה דייקנית ונוחה אל שדה התעופה או משדה התעופה אל כל יעד בפריז, אנו עומדים לשירותכם. בתור מקצוענים בנושא אבטחה, תהנה מנסיעה טובה מאד. הנהג שלנו יופיע ביום ובשעה שנקבעו בהזמנתך וימתין לך בשדה התעופה. הצעה זו ממוענת אל לקוח יחיד או קבוצה קטנה של 2-3 אנשים. אנו שמים לשירותך רכבים מדגמי פז’ו, פולקסווגן וקיא, משנת הייצור האחרונה. אנו מציעים עבורך טיולים לגלות את נקודות הקסם המפורסמות ביותר בפריז: פארק דיסנילנד, מגדל אייפל. אצלנו תמצא שירותי הסעות איכות 24 שעות ביממה / 7 ימים בשבוע.

לימוזינה רכב פרטי מפואר
סע בבטיחות מלאה, באווירה רגועה עם מירב הפרטיות. אנו מבטיחים ללקוח הסעות במגוון כנסים, אירועים, מסיבות פרטיות, מועדונים ומסעדות י וקרה. במקרה של הסעה, הנהג שלנו מקבל אותך בנמל התעופה עם שלט בו רשומים שמך ו/או החברה אותה הנך מייצג. הוא E יסיע אותך אל הלימוזינה ולאחר מכן אל תחנת היעד שלך. אנו שמים לשירותך מרצדס קלאסה חדישה ביותר. מושבים מעור, טלוויזיה ברזולוציה גבוהה, מערכת שמע מקיפה, ובמיוחד מקצועיות העובדים רושמים אותנו כשותף איכותי לנסיעות העסקיות שלך בפריז. אנו מקצוענים ונוכל למלא כל בקשת העברה עבור לקוחותינו.

היכן נקודת המפגש בשדה התעופה?
נקודת המפגש תלויה בטרמינל הנחיתה, אנו נשלח לך מייל מספר ימים לפני הגעתך עם שם הנהג. עבור כל שימוש מעשי, מספר נייד יימסר כדי שתוכל בקלות להתקשר לנהג עבור כל צרכיך או במקרה חירום.

אם הטיסה שלי מאחרת, האם ייצפו לי או לא?
הטיסות מקדימות או מאחרות לעיתים קרובות, במיוחד בנמל התעופה שארל-דה-גול. עם זאת, אל תדאג כיוון שהשירות שלנו עוקב בזמן אמת אחר לוחות הזמנים של הנחיתות באתר נמלי התעופה של פריז בכדי לארגן את קבלתך והגשת סיוע לך. גם אם טיסתך מאחרת, אל תדאג כיוון שהנהגים שלנו תמיד יחכו ויקחו אותך אל המלון שלך בפריז. הנסיעה נעשית ברכב נח וממוזג, על פי בחירתך, ובהתאם לתקציב שלך, לסוג הרכב ולמספר הנוסעים.

האם עלי לציין בהזמנה שלי את מועד הנחיתה של המטוס או את המועד הרצוי בו יקבלו אותי?
כדי לתכנן את הטיול שלך מראש, עליך ליצור אתנו קשר מראש עם מידע שסייע בארגון קבלת פניך, הסעתך ואף נסיעותיך במהלך שהותך בפריז. כאינדיקציה מיטבית, עליך לציין את מועד נחיתת המטוס בנמל התעופה. כך, השירות שלנו יחשב את משך הזמן ואת השעה המתאימה כדי לפגוש אותך בשדה התעופה.

כמה זמן היציאה מבדיקת המכס לאחר נחיתת המטוס?
לידיעתך, אם הטיסה שלך היא ליעד ארוך טווח, היציאה יכולה להשתנות מ 40- דקות לשעה וחצי. אם הטיסה היא בטווח בינוני מאירופה, הזמן הממוצע הוא 40 דקות.

כמה זמן תיקח הנסיעה משדות התעופה בפריז עד למלון שלי?
הזמן הנדרש תלוי ביום בשבוע: בימי עבודה, ובפרט בבוקר, ייתכנו פקקי תנועה, ולכן לדוגמא נסיעה לפריז שארל-דה-גול לארוך מ 45- דקות עד שעה ו 45- דקות, תלוי בתנועה וביעד בפריז. רכב ההסעה שלנו יאפשר לך נוחות רבה. ניתן אף להשאיר את המטען שלך בבטיחות אתך בתוך הרכב. אם תרצה לקבל מידע תיירותי נוסף על העיר היפה פריז, הנהג- מדריך שלנו יספק לך מידע נוסף במהלך הנסיעה ויענה לכל שאלותיך. אם בחרת להתקבל בהסעה, אנא דווח את לוח הזמנים המפורט של חזרתך אל שדה התעופה בפריז אל הנהג שלך, בצירוף פרטים ליצירת קשר עבור מועד האיסוף, מחירי כרטיס הלוך-ושוב לנסיעה או ביקור, איך לוודא שתגיע בזמן לשדה התעופה, ופרטים רבים נוספים. ההסעות שלנו הינן רכבים בעלי שמונה מקומות. נוכל להתאים את הרכב בהתאם לדרישתך, כגון לימוזינה עבור הסעה לשדה התעופה או עבור הביקור בפריז.

?.V.I.P מהי הסעה פרטית
היא כאשר הרכב שמור לחלוטין ובאופן בלעדי עבור הלקוח. בהגיעך, הלקוח VIP הסעת מחכה לך עם סמל החברה הנושא את שמך. הוא מסיע אותך אל כתובת היעד מיד בצאתך מאזור הנחיתה. הסעה מסוג זה מתקבלת בהערכה רבה על ידי אנשי עסקים.

מהי הסעה בשירות משותף?
זוהי נסיעה בעלות חסכונית, מדלת לדלת באמצעות הסעת שדה תעופה המשותפת לנוסעים אחרים. העובדה שבבעלותנו צי של למעלה מ 30- רכבים מאפשרת לנו לארגן את הנסיעות באופן הגיוני ושוויוני, על פי יעדי הנוסעים.

האם ישנה עלות נוספת במקרה של פקק תנועה?
לא, המחירים שלנו נקבעים מראש ונעשה כמיטב יכולתנו להביא אותך במהירות ובבטיחות אל כתובת היעד שלך.

איזה טיפ עלי לתת לנהג? האם עלי לשלם עלות נוספת עבור המטען שלי?
לא חלה עליך חובה לתת טיפ, אך אם היית מרוצה מהשרות, הנהג יעריך זאת. אינך נדרש לשלם על המטען שלך.

אלו אמצעי תחבורה נוספים זמינים בשדה התעופה?
רכבות, אוטובוסים ומוניות. הרכבת הינה איטית ומעייפת. האוטובוס לא יוריד אותך במלון שלך אלא בתחנה. המוניות הינן יקרות מאד ולעיתים צריך לחכות הרבה זמן.

מדוע דורשים ממני להזמין מראש? האם אוכל רק לסמן לך ברחוב כפי שהייתי עושה עם מונית רגילה?
התקנות הממשלתיות בצרפת לגבי הסעות נוסעים דורשת זימון מראש עבור כל לקוח שמוסע ברכבים שלנו.

האם ההסעות שלכם הינן רכבים ללא עישון? כמה מקומות יש ברכב? האם יש בהם מיזוג אויר?
רכבי ההסעות שלנו אינם מקבלים מעשנים, הם ממוזגים באופן מלא, ויכולים לקבל עד 8 נוסעים עם המטען שלהם. איסוף, מחירי כרטיס הלוך-ושוב לנסיעה או ביקור, איך לוודא שתגיע בזמן לשדה התעופה, ופרטים רבים נוספים. ההסעות שלנו הינן רכבים בעלי שמונה מקומות. נוכל להתאים את הרכב בהתאם לדרישתך, כגון לימוזינה עבור הסעה לשדה התעופה או עבור הביקור בפריז.